Как да превърнете сезонните посетители в постоянни клиенти?

Едно от големите предизвикателства за хотелите е да привлекат сезонния поток от туристи към по-малко активните месеци от годината, и да им напомнят за себе си следващия сезон. Дигиталният маркетинг предлага много възможности да се свържете със стари и нови клиенти, но добрите резултати от онлайн рекламата зависят от много фактори, един от които е да знаете точно към кого да насочите усилията си. Достигането до клиентите не е лесна задача в силно конкурентния пазар у нас.

Не харчете бюджет за реклама в остарели маркетинг инструменти.

Например в слабо таргетирани онлайн банери, неопределена аудитория и ниско резултатни офлайн реклами. Дигиталните технологии вече позволяват прецизно сегментиране на клиентите, данни за всеки един от тях, ремаркетинг и бързо общуване с точните хора. Разказваме ви точно за такъв подход – Wi-Fi маркетинг, който много хотели в цял свят използват.

Wi-Fi маркетингът използва интернет достъпа като средство за събиране на информация и директна комуникация с гостите.

Чрез Wi-Fi мрежата, хотелите предоставят удобство. Заедно с това, те биха могли да се свържат с клиентите като им предложат промоции и оферти на тяхното лично смарт устройство; да получат имейл адреса и Facebook профила на посетителите; да маркират акаунтите за пост-реклама и ремаркетинг; и да ангажират вниманието им едновременно офлайн и онлайн.

Защо Wi-Fi мрежата е добър маркетинг инструмент?


Тя е имидж, когато имате брандирана лог-ин страница, а гостите получават персонализирно поздравление “Здравей, Иван!” на личния смартфон.

Тя е удобство, когато клиентите научават какво е менюто в ресторанта, за happy hour на бара, промоциите в СПА центъра, или специалните екскурзии, директно при свързване с Интернет.

Тя е печалба, когато имате качествена Wi-Fi услуга, голяма база данни от имейл адреси на всички клиенти и ги поканите персонално отново да ви посетят.

Как Wi-Fi-ят може да носи печалба без да е платен?

Все повече хотелиери се отказват от платения достъп до интернет, а безплатното предлагане се превърна в стандарт и задължителна услуга, която гостите очакват.

С възможностите на Wi-Fi маркетинга, успешните хотели печелят като:

N

Събират голяма база от имейл адреси, които след това ползват за обратна връзка, за бюлетин кампании и да поканят клиентите да ги посетят отново.

N

Рекламират на устройствата на посетителите докато са в хотела. С което увеличават потреблението на текущите промоции, оферти и услуги.

N

Получават оценки и ревюта на персонализирани системи, във Facebook, TripAdvisor, Swarm и други важни хотелиерски дестинации онлайн. Това са местата, където доволните клиенти определят звездите на хотела. Рекламират на устройствата на посетителите докато са в хотела. С което увеличават потреблението на текущите промоции, оферти и услуги.

N

Ремаркетинг. Възможност за сегментиране на посетителите, свързване с хората според различните сезони, предлагане на индивидуални оферти и промоции за следващия сезон.

Всички тези предимства на Wi-Fi маркетинга са възможни със Smart-Fi приложението за хотели. Разберете как работи и се свържете с нас за демонстрация и оценка на Wi-Fi мрежата във Вашия комплекс. Ние осигуряваме безпроблемен интернет и нови възможности за ефективно общуване с клиентите.

Основни ползи:

  •  Реклама, която не може да бъде пропусната – директно на телефона на клиентите;
  •  Събиране на имейл база данни и статистики;
  •  Ревюта, харесвания и обвързване в социалните мрежи;
  •  Имидж и бранд идентичност на хотела;
  •  Ретаргетинг и ефективна онлайн реклама за следващия сезон;
  •  Създава доволни клиенти, които ще ви посетят отново;