Какво е TripAdviser и как да постигнем най-добри резултати с него.

Какво е TripAdviser и как да постигнем най-добри резултати с него.

Как да го превърнем в полезен инструмент за нашия хотел? Глобалният успех на TripAdvisor през последните години може да бъде проследен от всеки пътуващ човек. От платформа за рецензии на хотели уебсайтът израсна в пространство, в което хора от цял свят планират почти...
Social Media Маркетинг за хотели

Social Media Маркетинг за хотели

Social Media Маркетинг за хотели Част 1 Социалните мрежи са оръдие номер 1 за всеки бизнес през последните години. Причината е една и е доста простичка – повечето хора прекарват голяма част от времето си в социалното онлайн пространство. Да търсят информация, да...
Inbound Marketing за хотели

Inbound Marketing за хотели

Обръщайки фокуса върху правилното позициониране на хотела ви в онлайн пространството, неминуемо се разгръща темата за една интегрирана маркетинг стратегия, която представлява баланс между най-ефективните актуални методи. Стремежът винаги е постигане на оптимални...
Тенденции в дигиталния маркетинг за хотели 2018

Тенденции в дигиталния маркетинг за хотели 2018

Измина една динамична година за всички сфери на бизнеса, белязана от бързо развиващата се дигитализация и редицата промени, които тя води след себе си. През 2018-та нещата продължават да се развиват още по-мащабно в същата посока, изисквайки по-стабилно позициониране...
Email маркетинг за хотели – част 4

Email маркетинг за хотели – част 4

Как да следим и анализираме резултатите от една email маркетинг камппания? **MailChimp** В предните 3 статии ви разказахме подобно какво представлява една email маркетинг стратегия, защо това е един от най-добрите инструменти за вашата маркетинг стратегия за хотели и...
Email маркетинг за хотели – част 3

Email маркетинг за хотели – част 3

В предната статия ви споделихме добри практики за ефективно съдържание на вашите имейли, с които да се обърнете обратно към гостите си и да ги поканите да се върнат във вашия хотел. След като с примери ви разяснихме защо това е най-важният ключ към реализирането на...
Email маркетинг за хотели – част 2

Email маркетинг за хотели – част 2

Какво е най-подходящото съдържание на съобщението от вашата email маркетинг кампания? След като вече разбрахте какво представлява email маркетингът и защо това е точният инструмент за бизнес развиването на вашия хотел, е време да навлезем в повече детайли. Един от...
Email маркетинг за хотели – част 1

Email маркетинг за хотели – част 1

Какво представлява и защо това е точният инструмент за вашия бизнес Дигиталните маркетинг кампании стават все по-неизменна част от всеки бизнес, особено в туристическия бранш. Целта винаги е привличане и задържане на ключовите клиенти, които да станат лоялни към вашия...
Saint George Palace: За възможността да общуваш с клиентите

Saint George Palace: За възможността да общуваш с клиентите

Разказваме как един хотел в Банско, целогодишно отворен за туристите, се възползва от възможността достъпът до Wi-Fi мрежата в комплекса да се превърне в още един канал за ефективна маркетинг комуникация. Хотел Saint George Palace е луксозен комплекс в една от топ...
Wi-Fi маркетинг за хотели

Wi-Fi маркетинг за хотели

Как да превърнете сезонните посетители в постоянни клиенти? Едно от големите предизвикателства за хотелите е да привлекат сезонния поток от туристи към по-малко активните месеци от годината, и да им напомнят за себе си следващия сезон. Дигиталният маркетинг предлага...